Tuesday, November 20, 2012

SHE'S A FANTASY | CHARACTERS |



CHARACTERS



So sorreh kalau korang tak suka pasangan yang aku ship nih  ;___;  dalam cerita ni aku akan buat korang tertanya-tanya siapa pasangan dengan siapa . HARHARHARR . Keii tak lawak -.-  Kalau korang baca sampai habis series ni barulah korang akan tahu hohohohhoo lol  . Aku sarankan korang bayangkan yang watak korang as Julia. Sure happy hidup kau ;AIOAIOIAAIO Ohhh;  Lagi-2 #TeamBiniBiniMyungsoo tuh. HAHAA Kbye -.-





KIM MYUNGSOO as KHALIS MIKHAIL  [KYLE]
*Handsome , anak Tan Sri , Black Maniac
*Mencintai Ara sepenuh hati
*Romantic , Pandai main gitar , Kalau dia senyum makk aihh cair -.- huh obviously utk para kpoppers


IU LEE JI EUN as EISYA ZAHRA [ARA or EISYA]
*Comel , Cantik , Cute , Childish
*Anak kesayangan Dato’ Syakir (maknae/youngest)
*Kadang kadang keras hati jugak minah nie



LEE KISEOP as DANISH HAZRIQ [DANISH]
*Handsome, Charming, Bertanggungjawab
*Penyayang
*Ahh aku tak tahu nak describe apa lagi korang baca sendiri lah ;__;



PARK JIYEON as PUTERI JULIA [JULIA]
*Cantik, Baik hati , Anak yang sangat taat kepada kedua ibubapa
*Setia pada cinta pertama
*Watak awek comeyy lote ni khas untuk korang wahai pembaca



PARK EUNJI as ERDINA PUTRI [DINA]
*Cantik , Kalau sekali pandang memang tak ubah macam ARA keii sebab dia kakak kembar ARA -.-
*Antagonis , Pendendam, Sangat jahatt
*Omggg peminat APINK gonna hate me kah ? Jangan gitu aku PINKPANDA jugak lol -.- dis is  just a fanfic okeii



AVYA BARTON CHOI YEA HA as AVYA DANISHA [AVYA]
*Bijak , Comel ,Kuat merajuk
*Untung mummy dengan daddy dia dapat anak macam nie



DANIEL HYUNO LACHAPELLE as JASZLE IRFAN [IFAN]
*Handsome macam bapak dia tapi kenapa muka dia mcm 2PM NICHKHUN ? lol tu kau tanya diri kau sendiri . HEHE . Baca sampai habis korang tahulah okei keii
*Bertuahnya dapat anak macam budak nie , anak sapalahh nie Y__Y

PENAMPILAN  ISTIMEWA  :-

INFINITE!!!!



*Terdiri daripada suami kepada #BiniBiniMyungsoo #BiniBiniHoya #BiniBiniWoohyun #BiniBiniSunggyu #BiniBiniSungjong #BiniBiniSungyeol #BiniBiniDongwoo


SINOPSIS à aku fail bab bab sediakan synopsis nih -.- *ayat saspen testpen betol*


IDEA ASAL  :-


TBH mula mula aku buat poster nye je pun aku sesaje je takde jalan cerita lagi -.- puas aku fikir nak buat cerita yg macam mana sebab tajuk pun dah dikasi letak sampai lah suatu hari aku godek godek almari dalam bilik aku tuh then terjumpa sebuah buku purba ;omg; keii tipu takdelah purba sangat macam tahap zaman merong titiwangsa tuh -.- actually buku tu adalah buku novel yg aku tulis tangan masa aku tak ada lappy sendiri lagi , kesian kan ohh lol . Yea memang sejak dulu aku berangan nak jadi penulis novel sebab aku mmg kaki novel  -.-  Aku rapat jugak lah dengan penulis novel Raihan Zaffya and Ilya Abdullah tapi kat fb bukan reality. Yang ni tak tipu betol-betol tau. Sambung balik , lepastu aku belek-belek buku tu jumpa satu cerita ni yg aku rasa sesuai aku jadikan sbg storyline SHE’S A FANTASY. Tapi aku ada tambah + tolak – campur + jugaklah sikitt sikitt.  Tajuk lama novel tuh tak bolehh belah keii aku taknak mention -…-  FYI aku tak siapkan pun lagi novel tuh ada 23 BAB tapi aku ingat nak tambah 2 ke 3 ke 4 bab lagi kalau rajin aku tambah lagi. HAHAAAA LOL  . Keii aku nak tanya okey tak aku letak nama Myungsoo tuh Kyle ;omgg; aku suka giler nama tuh. Sejak dulu kala Kyle ataupun Khalis Mikhail tuh mmg nama fevered aku . Aku rasa dalam setiap novel aku , aku nak pakai nama nie jer , HAHAAHAA keii tak lawakk -__- mesti cliché kan kalau nama sama jeh. Errr INSYAALLAH aku bagi kat anak aku nanti nama tuh tak kesah lah pangkal nama bapak dia apa pun . HAHA sangat LOL xd kbye


CHARACTERS | PROLOG | BAB 1 | COMING SOON


SELAMAT BERIMAGINASI ! SESUDAH BACA SILA KOMEN :)

No comments: